Reklamačný poriadok
Tieto reklamačné podmienky upravujú vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou ALARMY s.r.o. a medzi zákazníkom a spoločnosťou AUDIO Slovakia s.r.o. Zákazník prijíma platnosť záručných a reklamačných podmienok kúpou výrobku u predávajúceho alebo prevzatím od kuriéra prepravnej spoločnosti UPS.
1. Záručná doba
Záručná doba začína plynúť dňom kúpy tovaru u predávajúceho. Všeobecná záručná doba na produkty spoločností ALARMY s.r.o. a AUDIO Slovakia s.r.o. je stanovená na 24 mesiacov. Na bezúdržbové akumulátory si spoločnosti vyhradzujú reklamačnú dobu 12 mesiacov. K reklamácii je nutné predložiť doklad o kúpe (faktúru, hotovostný doklad). Reklamačné konanie začína plynúť až odo dňa doručenia tovaru do servisu, nie odo dňa odoslania zásielky zákazníkom.
Spoločnosti ALARMY s.r.o. a AUDIO Slovakia s.r.o. neručia za škody spôsobené neodbornou manipuláciou, inštaláciou a neodborným zaobchádzaním s výrobkom. Záruka zaniká ak:
- bol výrobok mechanicky poškodený kupujúcim alebo inou osobou
- ak bol výrobok poškodený neodbornou inštaláciou
- ak bol výrobok poškodený kvôli zanedbaniu bežnej údržby
- ak bol výrobok poškodený živelnou katastrofou
- ak bol výrobok vystavený nepriaznivému počasiu
- ak na výrobok pôsobilo silné elektromagnetické pole
- ak bol výrobok vystavený nevhodným teplotným podmienkam
- ak boli na výrobku robené neoprávnené opravy alebo úpravy
- ak bol výrobok vystavený chemicky agresívnemu prostrediu
- ak bol výrobok používaný v rozpore s užívateľským manuálom
- ak nebol zákazníkom predložený doklad a kúpe
- ak bol výrobok vystavený prepätiu
V prípade oprávnenej záručnej lehoty, bude tovar v najkratšej možnej dobe (max. do 30 dní) opravený, prípadne vymenený za nový kus a poslaný kuriérskou službou späť alebo osobne odovzdaný zákazníkovi. V prípade, že bude záručná lehota vyhodnotená ako neoprávnená, bude tovar vrátený zákazníkovi späť neopravený, alebo bude po odsúhlasení zákazníkom opravený na jeho vlastné náklady.
2. Pozáručná oprava
V prípade pozáručnej opravy je potrebné sa vopred informovať na cenu opravy výrobku v našich spoločnostiach. Tovar je možné prijať do servisu za účelom posúdenia možnej opravy a následného vyčíslenia ceny opravy, alebo prijatý priamo na opravu so súhlasom s prevedením opravy. Cena za opravu je oznámená zákazníkovi telefonicky, e-mailom alebo osobne. Na opravu si spoločnosť ALARMY s.r.o. a AUDIO Slovakia vyhradzuje dobu záruky 3 mesiace.
3. Dôležité informácie
- Spoločnosť ALARMY s.r.o. a AUDIO Slovakia s.r.o. nezodpovedajú za prípadnú stratu užívateľských dát a nastavení v reklamovanom zariadení, ktoré bolo prijaté do servisu.
- Pokiaľ nie je možné doručiť reklamovaný tovar osobne, je možné ho poslať na vlastné náklady prepravnou spoločnosťou alebo poštou na prevádzku spoločnosti.
- Spoločnosti zodpovedajú len za chyby a poruchy prevzatého výrobku do servisu, ktoré sa prejavovali v okamihu jeho prevzatia.
- V prípade ak by bola zistená iná závada ako bolo uvedená zákazníkom, spoločnosti budú zákazníka kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
- Pred odovzdaním zariadenia k nám do servisu, je potrebné dôkladne skontrolovať, či nie je závada spôsobená nesprávnym zapojením alebo nastavením. Prípadne sa informovať u našich technikov, telefonicky alebo e-mailom, či nie je možné závadu odstrániť svojpomocne priamo na mieste.
- Ak nie je schopný zákazník odovzdať pokazené zariadenie do servisu, pretože si nevie poradiť s demontážou zariadenia, zabezpečujeme výjazd technika, ktorý zoservisuje zariadenie priamo na mieste. Táto služba je spoplatnená.
- Zákazníci sa môžu o stave reklamácie informovať telefonicky alebo e-mailom.
- K tovaru, ktorý zákazník posiela na reklamáciu musí byť priložená kópia faktúry alebo hotovostného dokladu, vyplnený reklamačný protokol s popisom závady.
Reklamačný protokol ALARMY s.r.o. na stiahnutie vo formáte .docx a vo formáte .pdf
Reklamačný protokol AUDIO SLOVAKIA s.r.o. na stiahnutie vo formáte .docx a vo formáte .pdf
Záručné podmienky platné od 01.01.2016